Müügitingimused ja Privaatsuspoliitika


Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
Maksmine toimub läbi Maksekeskuse, kus on võimalik kauba eest tasuda Visa, MasterCardi ja Maestroga.
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
Ra Sun OÜ jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse Ra Sun veebilehel.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb valida rippmenüüst tootele kattematerjal, mille näidisfotod on kuvatud iga toote juures olevas galeriis. Kattematerjalide näidisfotodel kuvatud värvitoon ning tekstuur võib erineda kattematerjali tegelikust värvitoonist ning tekstuurist. Seejärel lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest. 

Kohaletoimetamine

Kõik tooted valmivad vastavalt tellimusele ning toodete valmimisaeg on 2-4 nädalat. Valmimisajale lisandub transpordi aeg- kuni 1 nädal Tallinna piires ning kuni 2 nädalat ülejäänud Eesti piires.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Kaubale on võimalik tulla ise järele aadressil Luise36/Koidu46, valides ostukorvis “tulen ise järele”. Sellisel juhul saatmiskulu kauba hinnale ei lisandu.

Garantiitingimused

Garantii jõustub mööbli üleandmise hetkest ostjale. Garantiiaeg Ra Sun mööbli polsterdusele, kattematerjalile ning väljaulatuvatele puitosadele on 2 aastat. Garantiiaeg Ra Sun mööbli konstruktsioonile e. karkassile on 10 aastat.

Garantii hõlmab mööbli kasutamist normaalses kodu- ja elamutingimustes. Garantii alla ei kuulu:

-Normaalne kulumine

-Normaalsed värvuse muutused

-Mööbli kasutamine avalikes ruumides, kaubandus- või äripinnal

Garantii lõpetab kehtivuse kui:

-Mööbli paigaldustöö käigus on tekkinud vigastused (juhul, kui mööbli paigaldus ei ole teostatud Ra Sun OÜ volitatud kullerfirma poolt)

-Mööblit ei ole kasutatud vastavalt otstarbele

-Tekkinud on tootmisest mittetulenevad kahjustused mööblile nagu- kattematerjali määrdumine, hoolimatust käsitlemisest tekitatud vigastused mööbli konstruktsioonile ning kattematerjalile, mööbli ebasoodsates tingimustes hoiustamisest tulenevad kahjustused, ülekoormusest tekkinud vigastused. 

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mis tuleb saata see e-posti aadressile info@rasun.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna. 

Tagastamisele mittekuuluvad tooted

Kui toode valmib eritellimusel, siis Ra Sun OÜ tagasiostu ei soorita.

  • Toode on valmistatud eritellimusel, kui Kliendil on tellimust esitades võimalik määrata toote olulisi omadusi – toote mõõdud, materjal või muu toote füüsiline parameeter.

  • Tellimuse põhjal valmivaid tooteid on võimalik tagastada ainult juhul, kui toode on praak või transpordi käigus kahjustunud (juhul, kui mööbli transport on teostatud Ra Sun OÜ volitatud kullerfirma poolt).

Pretensiooni esitamise õigus

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@rasun.ee.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@rasun.ee

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.

Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.